رسائل مصرية قصيرة , يامرسال الهوا روح بلغه سلامي

رسايل حب , رسائل قصيرة 2012 , رسايل العشاق , رسايل حب 2012 , رسايل عتاب قصيرة , رسائل المحبين

- استعد لتحليل فصيلة الدم. انتظر. النتيجة في الطريق . اكتشاف خطير. دمك ع.س.ل

*************

_ أرسل حمامة سلام في منقارها وردة غرام من الولهان لاغلى و اعز إنسان

*************

- أنا دلوقتي فوق السطوح أن لو مبعتليش رساله خلال دقائق هارمي نفسي

*************

- خليك جاهز يمكن تنقص الكمية و نحتاج لك المرسل:مصنع العسل و الشوكولاته

*************

- يارب تموت يارب أدعي من كل قلبي انك تموت فيا زي ما بموت فيك

*************

- انت مشمش انت عندي حاجة تروش انت عندي مثل الانتل كل ما تبعد تشوش

*************

- دورت رسائل حب أرسلها لك ما لقيت أحلى من كلمة الله لايحرمنى منك

*************

- كان زمان جدي يقلي الحب ممنوع فكرهت كل الناس و لما عرفتك كرهت جدي

*************

- رسالتك ليا فجرت في قلبي الشوق وزاد الحنين للقاك ياحياتي

*************

- أرسلت القمر ينور طريقك رجع زعلان قلتله مالك قال: نوره عماني .

*************

- بيقولو: بالبعد القلب يقسى و أنا بقول: اللي يحب ما ينسى وأنت ايه رأيك؟

*************

- أنا رسالة جايه من إنسان قاعد علطول يفكر فيك وباعتني اسلم عليك

*************

- بسالك سؤال بسيط ليه أنت من بين كل الناس قلبي يندهلك ويحبك؟ا

*************